Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
fredag 27 augusti 2010
Då var det helg!

Första skolveckan avklarad och det har gått riktigt bra tycker jag men de blir nog jobbigare så småningom...
I helgen blir det ingen vila utan jobb både lördag och söndag! Jobbig men jag gillar pengar.
Ikväll blir det myskväll med mig själv, någon film och godis.


En bild som jag tog här om dagen
rö,.

2 kommentarer:

Daniel sa...

läskig:O

Mattias Abulu sa...

SV: Klart är det snyggt med Converse på konsert. Converse är ALLTID snyggt! ;) det går inte att säga något annat, hehe

Skicka en kommentar