Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
måndag 13 september 2010
Hallå!

Idag hade jag sovmorgon till halv 10 och sedan skola till kvart i 4. Dagen har bestått av data,engelska,svenska och matte, under kvällen har det blivit lite tv tittande och så, ska väl ta och läsa lite historia senare ikväll också.
Nu har jag just bakat en kladdkaka så jag väntar på att den ska bli klar, ska kolla på Biggest loser och äta kladdkaka, mycket passande haha.

Mina kalsonger som jag beställt från Uppercut kom även hem idag.

Calvin Klein
Emporio Armani


 Emporio Armani & Calvin Klein

Riktigt nöjd med båda 2 faktiskt
 rö,.

3 kommentarer:

Linus Claesson Elmgren sa...

Åå, låter riktigt gott med kladdkaka, själv har jag dock bestämt mig för att sluta äta onyttigheter, iallafall på vardagarna :P

Stefan sa...

Härligt med nya kallingar! Hare!

fredrik Olofsson sa...

Na-na-na-naaaajs!

Svar: Håller med! Har aldrig brytt mig om politik förut men nu tycker jag att det är skitintressant. :D

Skicka en kommentar