Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
måndag 20 september 2010
Ja hörreni idag har jag inte så mycket att säga mer än att det varit en bra dag. Sovmorgon till halv 10 och sedan data och grundämnena, fattar inte hur jag kommit efter så mycket i matten så det blir en mattekväll imorgon med Lina och Rebecca. Kvällen har bestått av att hjälpa pappa med några vindskivor som sitter på hustaket och så, drygt men vad gör man inte för pappsen, haha.
Kan ju bara också visa er min ilska/besvikelse över att SD, Sverigedemokraterna har kommit in i riksdagen. Tänk nu att dom ska ha en del makt här i Sverige, Grattis svenskar men vi har fått in ett rasistiskt parti i våran riksdag. Bra jobbat ni som röstat på dom! Såg att det var hela 6 %
Aja, nu ska jag väl inte sura för de för de orkar jag inte.
Tänkte köra en Dagens vill ha! lite senare ikväll så håll utkik.

Uppdate: Dagens vill ha! kommer upp imorgon istället.


Tänk att idag har jag gått hela 4 veckor tillsammans med min nya klass och det känns såååå bra!
vad är det man brukar säga!? Tiden går fort när man har roligt!
( Bara en liten del av klassen)

rö,.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar