Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
torsdag 7 oktober 2010
Nu gör vi ett försök att gå på skolan! känner mig bättre så det ska nog gå bra.
Hoppas ni alla får en kanonbra dag för det ska jag ha.


Slänger in en snabb outfitbild
T-shirt - Hm
Tröja - Solid Jeans
Jeans - Zara
Armband - Hm/Guldfynd/Nelly
Halsband - Rock by Sweden/Guldfynd
Ring - Asos
rö,.

1 kommentarer:

Adara - teckningar, foton, drömmar sa...

Hej! Vad fin blogg du har! <3
Tänkte också tipsa om att du kan vinna en valfri jacka från Elvine på min blogg. Du kan tävla här om du är intresserad: http://adara.blogg.se/2010/october/utkast-okt-1-2010.html#comment
:) Tävlingen går ut imorgon!

Skicka en kommentar