Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
lördag 14 augusti 2010

Dagens vill ha!

Ingen kan ju ha missat den grymt snygga trenden "Collegejackan" eller?
Funderar stark på att skaffa en sådan när vi är i Stockholm. Har länge kollat på dom men det har aldrig blivit av att man köpt någon men är det bara jag som tycker dom är snygga?
Finns ju i både kill och tjejmodell.


Hittade ingen bra bild så jag printade, haha
just den här jackan hittar ni på Nelly



rö,.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar