Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
måndag 30 augusti 2010

Måndag...

Hej!
Idag så hade vi sovmorgon till halv 10 vilket var grymt skönt med tanke på jag vakna och trodde jag försovit mig men då var klockan bara 20 i 8, så kunde lugnt somna om igen.
I övrigt har dagen bestått av massa diagnosiskatest och så...drygt men nu är det då gjort, får se hur det gick.
Ikväll blir det förmodligen städa rummet men vi får se för jag är grymt otaggad på de, fast det är verkligen nödvändigt.
Imorgon är det kortdag igen, går bara till 11!
Fire
rö,.

1 kommentarer:

Daniel sa...

hur gåre med träning? ;)

Skicka en kommentar