Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
måndag 23 augusti 2010

Run

Har just varit ute och sprungit i regnet. Blev en 3 km lång tur och det gick förvånandsvärt bra, trodde jag skulle bli jättetrött men det var inte så jätte jobbigt, haha. Nu låter jag som värsta divan men så är det.
Nu i höst har jag verkligen tänkt försöka komma i form och bli fit. Har blivit lite mycket onyttigheter i sommar så nu får jag återgå till vardagen.
Nä, nu har jag inte tid att skriva mer, för nu ska jag ta en lång,varm och härlig dusch
Ciao!

Bjuder på en svettig, äcklig bild efter springturen

rö,.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar