Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
torsdag 9 september 2010
Idag blev det en kort dag. Sovmorgon till 10 över 10 och sedan när jag kom på skolan fick jag veta att vi inte hade någon idrott så vi hade bara en lektion, Spanska. Kanonbra slutade halv 12 då vi åt lunch och gjorde lite samhällsekonomi, sedan tog jag en promenad hem.
Nu ska jag försöka göra klart samhällsekonomin och sedan ska jag städa upp lite på mitt rum, ser ju ut som ja.. jagvet inte vad, haha.



Dagens Outfit
Byxor - Hm
T-shirt - Jack & Jones
Cardigan - Hm
Skor - Fred Perry

rö,.

2 kommentarer:

Linus Claesson Elmgren sa...

Vad har ni för softa dagar egentligen?
Snygg outfit :)

Lina sa...

sv: nej absolut inte! :)

Skicka en kommentar