Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
onsdag 8 september 2010

Plugg,plugg,plugg

Varit och käkat tårta hos min farbror ikväll, riktigt gott! Sedan har kvällen bestått av plugg.. kämpar på med samhällsekonomin som är det svåraste jag gjort tror jag, haha. Menmen, nu ska jag se Idol eftersom jag missade de och sen blir de lägga sig och läsa Historia om Antika Grekland, Jippi! typ 25 sidor..
Gonatt!
Kan ju passa på att visa en beställning jag gjorde tidigare ikväll
rö,.

3 kommentarer:

Linus Claesson Elmgren sa...

Okej, men får du busskort av skolan då eller?

Johans mode sa...

Hej Robin & tack så mycket (jag är lite seg att svara ibland bara), vad kul att du tycker det! Jag spelade in låten i somras faktiskt och utan någon vidare erfarenhet allts faktiskt mer än sånglektioner under ett halvår. Med det fungerade & nästa vecka ska jag iväg till Radio Dalarna och Dalatoppen som jag skrev om i bloggen - för att prata om den. Det ska bli kanon kul, men känns lite halvnervöst sådär ändå att sitta och snacka i direktsändning.

Vilken otroligt snygg Bondelid väska du har i header bilden förresten, värt att poängtera och jag har faktiskt en likadan köpt hos MQ själv! :D

Man kan lyssna nu på låten på Youtube faktiskt. http://www.youtube.com/watch?v=7FC0grZiWdI är adressen. :)

/Johan

Linus Claesson Elmgren sa...

Ja det var faktiskt dåligt :P
Verkar ha mycket läxor?

Skicka en kommentar