Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
onsdag 8 september 2010

Sovmorgon!

Godmorgon! vaknade för ungefär en timme sedan. Har sovmorgon till 12 idag så det var riktigt skönt. Jag har hunnit ta en dusch och städat upp lite på rummet, nu sitter jag här och håller på värma dagens lunch - Fiskgratäng.
På skolan har vi Spanska och Data sen slutar vi, så det känns lite drygt att fara dit för 2 lektioner, menmen.
Får se vad som händer ikväll, plugg blir det då och min farbror fyller år så ska väl dit och gratta han.

Kan ju berätta att mitt godis jag vann på Grönan är nu slut... Men det var inte bara jag som åt av det ( som tur var ) Då hade jag nog varit en liten tjockis nu! haha

rö,.

1 kommentarer:

Linus Claesson Elmgren sa...

Har du långt till skolan eller?

Skicka en kommentar