Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
tisdag 7 september 2010

Teenage dream

Dagen började med matte och efter det klassråd/svenska, sedan slutade vi!
Dagen har spenderats med Alexandra, Rebecca, Malin och Pernilla även Lina var med en stund men sedan for hon. Vi har ätit vårrullar,fotat, legat ute på en gräsmatta och pratat, skrattat och ätit glass, riktigt trevligt!
Ikväll blir det gymmet med tim och sedan Idol. Kanske far ut en sväng senare på kvällen och träffa lite folk.
rö,.

4 kommentarer:

Stefan sa...

Men du, lycksele... Trivs du bra där?! :) Själv så härstammar man ju där ifrån ;) (haha)
kram

Stefan sa...

Jag har bara bott där under kortare perioder.. Men hela min familj och släkt bor/bott där där.. Nu bor jag i Umeå, eftersom jag pluggar här. men lär nog flytta då utbildningen är klar.
Vart vill du bo då? :)

evelina sa...

nu är du nominerad! :D

Linus Claesson Elmgren sa...

Låter som en riktigt snabb dag för dig i skolan, riktigt chill ju! Snygg bild förresten :)

Skicka en kommentar