Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
måndag 6 september 2010

Måndagkväll 6 September

Tjenare!

Dagen har varit nice, mycket skratt och det gör lektionerna så mycket enklare. Dryg dag med  kärnämnena och data. Ikväll har det blivit lite plugg och säsongens första dansträning. Gick dit och tillbaka, så lite extra motion fick jag. Pratade även med en kompis som har flyttat neråt i landet och det var riktigt trevligt, vi pratade både om allvarliga saker och om allt roligt.

rö,.

1 kommentarer:

Stefan sa...

Ja! Jag dyrkar typ Lady Gaga! :D haha.. Nä, men hon är kung iaf!
Kram!

Skicka en kommentar