Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
måndag 6 september 2010

Godmorgon!

idag har jag sovmorgon till halv 10 , riktigt skönt. Dagen började med en uppiggande dusch och nu ska jag cykla iväg till skolan. Blir data som första lektion.. är ju sådär om jag får säga vad jag tycker.
Iallafall ni får höra hur dagen varit när jag kommer hem, nu ska jag dra. Ciao.
Slänger upp dagens outfit

jeans - HM
T-shirt - MQ
Skor - Converse
Jacka - Zara
rö,.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar