Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
onsdag 22 september 2010

Mattekväll

Hallå!
Blev inget bloggande igår p.g.a. att jag var borta hela kvällen. Kom inte hem förrän 11 och då pluggade jag samhällsekonomi.
Blev iallfall träning och Idolmys med vänner igår, trevligt.
Idag var jag så dålig så jag försov mig till skolan... har aldrig kommit sent till skolan förr också idag kom jag 30 - 40 min sent, så jävla dåligt, menmen. Det kommer absolut aldrig upprepas.
Nu blir det mattekväll, har kommit efter, fast jag fattar inte hur, haha. Jag har jobbat på bra på lektionerna, men ja, är ändå efter men med lite räkning här hemma nu så är jag ikapp igen.
Dåligt med bilder just nu men det kommer så småningom!


rö,.

1 kommentarer:

Anonym sa...

mysig bild ;)!

Skicka en kommentar