Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
söndag 22 augusti 2010

Här skulle det vara en rubrik

Blev en lång somvorgon idag, ända till klockan 1 men det var skönt.
Idag är sista dagen innan skolan börjar igen och om 1 timme ska jag iväg på öppet hus på skolan.
Sedan ikväll blir det bara att börja ladda inför skolstarten.
Igårkväll så var det tänkt jag bara skulle vara hemma men runt halv 12 stack jag ner på stan och träffa folk, bland annat Elina och Tim. Mycket trevligt.
Under kvällen så kommer resten av shoppingen upp.
Ha det bra!

rö,.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar