Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
söndag 22 augusti 2010

Shopping del 2

Här kommer resten av shoppingen

T-shirt: HM- 99:-
Cardigan: Topman- 499:-


Skjorta: HM- 149:-
Cardigan: HM- 99:-
Jeans: MQ- 599:-
Skor: Fred Perry- 799:-



T-shirt: BjörnBorg- 449:- 225:-



Kalsonger: BjörnBorg- 230:-/st

Det var alla mina inköp under Stockholmsresan.



 rö,.

2 kommentarer:

din fattiga kompis sa...

knös

Daniel-elitmotionär sa...

haha, så lycksele är inget kul? tar lång tid upp dit? :P
Älskar den andra outfiten!

Skicka en kommentar