Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
lördag 21 augusti 2010

Home

Tjenare!

Nu är jag hemma igen och det gillas inte alls, vill verkligen tillbaka till Stockholm, men men nu tillbaka till vardagen.
Vi klev som sagt upp halv 7 igårmorse och när vi kom hem så for jag på jobbet direkt och jobbade till klockan 8 på kvällen... Riktigt drygt faktiskt. Jag var så trött att jag la mig i sängen och somna så jag hann inte ta bilder på mina inköp men idag lovar jag att det kommer upp bilder. Kanske inte på allt men på en del.
Hoppas ni alla får en kanondag, själv ska jag städa ur garderoben, fylla på med nytt och så.


Bjuder på en bild från Gamlastan

rö,.

1 kommentarer:

Daniel- elitmotionär sa...

hehe, klart! Nästa gång du är i shtlm, annars får man väl ta sig till lycksele :P
Rätt trött idag va? hoppas du har en bra dag annars :)

Skicka en kommentar