Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
fredag 20 augusti 2010

Torsdag 19 augusti

Hejsan!

Igår så spenderades dagen på Gröna Lund. Det var en jättetrevlig dag tillsammans med Tim och kusinerna.
Speciellt nöjd är jag över att jag gick med på att åka FrittFall Tilt, efter många om och men så gick jag med på de, haha. Bilderna får tala för kvällen.

Idag så har jag och Tim shoppat ännu en dag och några nya inköp blev det, ni får se en del imorgonkväll.
Det var en mycket trevligt dag och vädret var grymt med sol och värme.
Jag vet att det blivit dålig under denna resa men jag vill ta vara på tiden medan jag är här, haha.
Nästa uppdatering kommer imorgonkväll då dom ringde från jobbet och ville jag skulle jobba imorgon och självklart kunde jag inte säga nej men alltid bra med extrapengar!     


FrittFall Tilt
Jättegoda pizzor inne på Gröna Lund
Lite choklad blev det också
Den goda lunchen

Dagens outfit

 
 rö,.

 

2 kommentarer:

tobie sa...

Åh! tack, ja det får du gärna göra! :D

Daniel-elitmotionär sa...

Ni ser ut ha haft det riktigt skoj! :) Och jävligt snygg outfit! Hoppas resan hem blir nice!:)

Skicka en kommentar