Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
söndag 15 augusti 2010

Sleeples

Nu ska jag ta och lägga mig och sova för det blir en tidigmorgondag.
Nästa gång jag uppdaterar kommer jag befinna mig i Stockholm och det blir antingen under dagen eller under kvällen beroende på vad vi gör.

rö,.

5 kommentarer:

Daniel- elitmotionär sa...

ha så kul nu ;)

victoria sa...

HAHAHAHAHA, klart ;)
slå mig en pling så fixar vi en intervju, HAHA.

Daniel-elitmotionär sa...

gick resan braaa? :)

johanbliixt sa...

Vad händer i stockholm? :P

Daniel-elitmotionär sa...

verkar inte bli någon fika imorgon! du har inte hört av dig :/

Skicka en kommentar