Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
onsdag 18 augusti 2010

Stockholm

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid. I Måndags så kom vi fram till Arlanda där min moster och kusin hämtade oss, under dagen var vi bara hemma hos dom och sola och bada.
Igår så spenderade jag och Tim hel dagen på stan, det blev några nya inköp och några jag är riktigt nöjd med, bilder kommer när jag kommer hem.
Idag så kommer jag, Tim och mina kusiner åka in till Gröna Lund och ha trevligt.
Ni får ha en kanonbra dag så hörs vi sedan.





Min nya favoritbutik!
 rö,.

2 kommentarer:

Daniel- elitmotionär sa...

hehe, det är lungt du :) bara säga till om ni hinner denna veckan, annars får vi ta någon annan gång :)
Du ser ut trivas i stan? Snygg oufit du!

johanbliixt sa...

Sv; Okey! låter chill! :D

Skicka en kommentar