Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
lördag 4 september 2010
Hej alla!

Jättetrevligt kväll igår med en del av nya klassen. Vi grilladeoch mycket mer.. när kylan kom blev det filtar på och sedan gick vi hem till Pernilla och såg film, en film som handlade om en tjej som blev våldtagen. Riktigt bra film, tänkvärd.
Nu idag har jag inte gjort någonting.. övningskört lite.
Ikväll blir det antingen myskväll med film och popcorn eller ut på stan, har inte riktigt bestämt mig ännu..
Jättetråkigt inlägg men jag har inget kul att berätta, något mera ni vill se i bloggen? kom med tips och ideér.

rö,.

4 kommentarer:

erik sa...

tack :D

HBE sa...

Hej, riktigt skön blogg!
En fråga bara, jag är ute efter en ny väska och undrar ifall en 13/14 tums laptop får plats i den väskan? =)

Linus Claesson Elmgren sa...

Tack så mycket!, gillar din också :)
Undrade precis vart Lycksele låg så jag kikade efter, och blev faktiskt lite chockad när jag såg hur högt upp det låg, haha! Förresten, känner du någon som heter Tim Viktorsson?

HBE sa...

Jag skulle lätt vilja se mer av dina outfits! :)

Skicka en kommentar