Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
söndag 5 september 2010

Hemmakväll

Hejsan!
Gåkvällen blev en sån där skön hemmakväll med popcorn och dricka. Började med ett se Dansfeber vad det nu är för jävla program, det sög verkligen. Typ kändisar som dansade kända danser och sen skulle folket ringa och rösta på den man tycker var bäst. Nä riktigt dåligt om jag får säga vad jag tycker, det ända bra var att dom sammarbetade med Plan.
Sedan såg jag I love you Phillip Morris, inte heller så bra film.. Handlade om 2 bögar som levde på ett fängelse typ.. haha.
Men sist så såg jag It´s complicated och den var lite bättre, Merley Streep i huvudrollen och hon är alltid duktig skådespelerska. Den handlade om hon (Jane) som varit frånskild i 10 år från sin ex man Jake men sedan på sonens collegeexamen leder en oskyldig middag till en kärleksaffär. Jake är omgift men gör allt för att vara med Jane så mycket som möjligt. Samtidigt så kommer Adam, Janes arkitket in i bilden och det blir ett triangeldram.. Se den, den var faktiskt riktigt bra.

I love you Phillip Morris


 It´s Complicated
rö,.

2 kommentarer:

Unknown sa...

hehe jasså? :)
jo jag vet... men vi orkade inte sminka dit nått,

HBE sa...

SV: Ja, den på headern! Snygg outfit också! :D

Skicka en kommentar