Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
fredag 3 september 2010
Lång dag idag! änd till 10 i 4 och samhälls och historia på slutet, riktigt drygt faktiskt.. men men
Ikväll blir det grillmys med en del av klassen och det blir nog asnice. Har inte så mycket mer att säga just nu än ha en trevlig kväll för det ska jag ha!
Och nu bara för jävlas med mig så funkar det inte att ladda upp bilder, så det blir ett bildlöst inlägg tyvärr..

rö,.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar