Min bilder
Robin Önhult
Mitt namn är Robin Önhult och jag är 16 år gammal och studerar samhällsprogrammet här I Lycksele där jag är född och uppvuxen! I min blogg kommer ni att kunna läsa om dels min vardag men även om mitt mode och fotointresse Kontakt: Robinonhult@live.com
Visa hela min profil
Använder Blogger.
Follow Robin Önhult
Blogg listad på Bloggtoppen.se
torsdag 2 september 2010

Torsdag 2 September

Tjenare!
Idag så hade jag sovmorgon och jag tog en promenad till skolan, trodde jag skulle komma försent men jag hann som tur var. Hade spanska, lunch och idrott idag. Jobbigaste idrotten på länge, först konditionstest och det gick bra. Sen armhävningar och sitta mot väggen i 90 grader, det jobbigaste jag gjort typ, Satt och skakade, hade så ont i benen efteråt...
Om en stund ska jag iväg på gymmet med Tim vilket känns riktigt jobbigt efter dagen men jag tar det lugnt, blir lite benövningar iallfall.

Kolla ekorren som flyttat in i vårat träd

rö,.

1 kommentarer:

Gaymasen sa...

Har du tagit bilden? Assnygg vilket fall! Haha.

Skicka en kommentar